Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - ePUAP
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-03-15 07:59:08 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Nasza Elektroniczna Skrzynka Podawcza pozwala na doręczanie pisma ogólnego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP). UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.
Aby skorzystać z funkcjonalności ESP należy zarejestrować się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl
Użytkownicy platformy ePUAP będą mogli przesyłać korespondencję, korzystając ze wzoru „Pismo ogólne” udostępnianiego przez usługę powszechną o nazwie „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”, która jest dostępna dla zalogowanego użytkownia portalu ePUAP:
Aby skorzystać z funkcjonalności ESP należy zarejestrować się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl
Użytkownicy platformy ePUAP będą mogli przesyłać korespondencję, korzystając ze wzoru „Pismo ogólne” udostępnianiego przez usługę powszechną o nazwie „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”, która jest dostępna dla zalogowanego użytkownia portalu ePUAP:
Przedszkola | Żłobka |
Lub linku :
Przedszkole: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/Przedszkole_smerfowa
Miejski Żłobek Nr.2: https:.......................................
Do podpisywania dokumentów na ESP służy zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny jak i profil zaufany ePUAP.
Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif(.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 3,5 megabajta. Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Odnośnie spraw załatwianych w trybie postępowania administracyjnego konieczne jest podanie imienia, nazwiska, adresu osoby wnoszącej pismo oraz jej podpisu.
Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif(.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 3,5 megabajta. Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Odnośnie spraw załatwianych w trybie postępowania administracyjnego konieczne jest podanie imienia, nazwiska, adresu osoby wnoszącej pismo oraz jej podpisu.